22 listopada 2015

Na początek

Jak nie wiadomo od czego zacząć, to najlepiej od początku.

Hej :)
Nazywam się Marta i mam 17 (prawie 18) lat. Lubię czytać książki, oglądać filmy i seriale, słuchać muzyki - co za tym idzie także śpiewać.
Chodzę do technikum fototechnicznego, także moje kolejne zainteresowanie to fotografia. Niedługo planuję też zająć się montażem i filmami.
Chcę też podszkolić się trochę w tworzeniu grafiki, więc za jakiś czas może pojawi się tu jakiś fajny szablon mojego autorstwa.  Kocham kawę ... bardzo... c:

Po co założyłam bloga?
1. Chcę sprawdzić, czy dam radę tworzyć coś i trzymać się tego przez dłuższy czas.
2. Mój charakter od kilku lat przechodzi dużą zmianę, więc stwierdziłam, że to będzie duża jej część.
3. Miałam kiedyś bloga z opowiadaniem, ale wraz z barkiem weny, przyszedł brak motywacji.
4. Chciałabym dalej pisać, jeśli nie opowiadania, to chociaż moje przemyślenia, które mam codziennie, więc czemu się nimi z wami nie podzielić.

Co będzie na blogu?
1. Po przeczytaniu książek będę dzieliła się z wami moimi odczuciami na ich temat, oraz postaram się tworzyć też dyskusję na ich temat (jeśli oczywiście będę miała aktywnych czytelników)
2. Jestem w kilku dość dużych fandomach nie tylko książkowych, ale także serialowych takich jak: "Supernatural", "Once Upon a Time", "The Big Bang Theory" i kilku innych.
3. Moje ogólne przemyślenia, na temat świata, ludzi i wszystkiego co nas otacza.
4. Czasem mogę wstawić moje zdjęcia, jeśli będziecie chcieli oczywiście.
5. Możliwe, że zrobię jakąś serię, którą będę wstawiać co tydzień, ale na to jeszcze czas.

Na koniec chciałabym was serdecznie zaprosić na bloga jeśli jesteście zainteresowani. Mam nadzieję, że moja osoba przypadła wam do gustu i będziecie mnie tu odwiedzać :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz