23 listopada 2015

Jakie książki czytam?

Hej :)

Stwierdziłam, że skoro ten blog będzie w większości o książkach, to warto napisać w czym gustuje i jakich gatunków się trzymam.

Moim największym błędem przeszłości było nieczytanie książek. Miałam taki okres, w którym wolałam wychodzić na dwór, grać w gry komputerowe, czy też po prostu siedzieć i się nudzić, ale książek nie tykałam.
Na szczęście nawróciłam się pod koniec podstawówki, kiedy w końcu stwierdziłam, że czytanie "nie jest takie złe". Moja przygoda zaczęła się od "Harry'ego Potter'a", więc co za tym idzie - zakochałam się w fantastyce. To właśnie jest gatunek, który lubię najbardziej i nim czuję się najlepiej. W moich ulubieńcach z tego gatunku znajdują się, oprócz wymienionej wyżej serii: "Władca Pierścieni", "Percy Jackson", "Olimpijscy Herosi", "Zwiadowcy", "Gra o Tron", "Igrzyska Śmierci". Obecnie czytam drugi tom "Wiedźmina".
Nie pogardzę także horrorem. Mimo, iż nie czytam ich w takich ilościach jak fantastyki, to na prawdę je lubię, tak samo jak kryminały.
Ogólnie oprócz tej mojej "złotej trójki" jestem otwarta na inne gatunki, jednak najprzyjemniej czyta mi się książki napisane właśnie w takich klimatach.
Niestety nie mam na koncie pokaźnych ilości przeczytanych książek, ale zamierzam to zmienić i oczywiście do tego dążę.
W moim życiu był jeszcze okres czytania tylko i wyłącznie fanfiction. Mogłam czytać całymi dniami, bez odrywania się od komputera i nawet nie być zmęczona. Nie wiem nawet czy to była obsesja, ale wydaje mi się, że coś blisko niej.

To by chyba było na tyle :)
W następnym poście będzie mowa na temat muzyki :3

3 komentarze:

  1. Też czytam "Wiedźmina", no i Percy'ego... i Igrzyska przeczytałam. I każda mi się strasznie podoba, tak samo jak tobie.

    Miałam napisać jakiś sensowny komentarz, ale mi jakoś nie wyszło ^^. Mam coś takiego, że jak znajdę jakąś "perełkę" w morzu wszystkiego, to nie mogę się od niej oderwać. Twój blog jest właśnie taką perełką, więc spodziewaj się większej ilości takich mało seksownych komentarzy ode mnie.

    Pozdrawiam, Mi$ka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *sensownych nie *seksownych
      Autokorekta robi swoje...

      Usuń
    2. Nawet nie wiesz jak miłe są Twoje słowa :3 Do tej pory nie wiedziałam czy ktokolwiek to czyta, więc jest motywacja :D

      Również pozdrawiam cieplutko ^.^

      Usuń