24 listopada 2015

Jakiej muzyki słucham?


Przeszłam bardzo długą, różnorodną i ciekawą drogę w poszukiwaniu tego jednego i najlepszego gatunku, ale wiecie co?
 Zdałam sobie sprawę, że tak na prawdę lubię bardzo dużo gatunków i nie da się na siłę tego przerzucić na jeden.
Oczywiście jest kilka, do których się nigdy nie przekonam, ale o tym później.
Okres podstawówki wolałabym pominąć, ale głównie słuchałam pop'u i trochę reggae.

Gimnazjum mnie oświeciło. Zaczęło się od rocka przeszło do hard rocka, potem metalu i wielu jego odmianach, chociaż nigdy nie mogłam się przekonać do czegoś mocniejszego jak black.
Później stwierdziłam, że blues jest całkiem fajny, później doszedł jazz, swing i muzyka klasyczna.

W tej chwili słucham wszystkich wymienionych gatunków oraz jeszcze kilku takich jak indie rock, muzyka elektroniczna (nie mylić z dubstepem), muzyka alternatywna oraz jeszcze kilka, których nie wymieniłam.

Tak jak wyżej napisałam, są też gatunki, których nie zdzierżę, a należą do nich: disco polo, techno, rap (chociaż są wyjątki) i nie przepadam też za dubstepem (chociaż tutaj też zdarzają się wyjątki)

To chyba wszystko i tak przy okazji dodam coś w stylu "nuta na dziś", nie każę wam słuchać jeśli nie chcecie, ale stwierdziłam, że skoro mam taki dość różnorodny gust muzyczny, to każdy mógłby znaleźć coś dla siebie.



                                                   NUTA  NA  DZIŚ

                                              Kabanos - "Folwark zwierzęcy"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz