20 lutego 2016

Zainteresowania w moim świecie

Witam ponownie po krótkiej przerwie :)

Ferie minęły tak szybko, że się ledwo zorientowałam :o

Niestety nie udało mi się nadrobić tu zaległości, bo cały czas poświęciłam na odpoczynek, gry, książki i niestety też naukę, bo oczywiście nie ma nic lepszego, niż zadanie uczniom pracy na ferie.

Kiedy założyłam bloga mówiłam, że będę też trochę paplała o swoich przemyśleniach i ogólnie trochę faktów, ciekawostek, no wiecie.

Wiem, że obiecałam napisać o najnowszych "Gwiezdnych Wojnach", ale niestety na razie jeszcze musicie poczekać, bo nie mogę się do tego zebrać. Żałuję, że nie zrobiłam tego od razu po seansie, ale mówi się trudno. Spokojnie, nie denerwuj się będzie :D

Jeszcze dzisiaj wieczorem wstawię post o filmie, jednak będzie to coś innego, ktoś może się już domyślać na co ja mogłam pójść, więc jeśli myślisz, że wiesz na czym byłam ostatnio w kinie, napisz w komentarzu. Jestem ciekawa, czy ktoś będzie wiedział :)

Mam też taki mały problem, bo ciężko mi się zmobilizować do pisania kiedy nie wiem, czy ktoś to w ogóle czyta. Dlatego nie czuję potrzeby codziennego postu czy coś w tym stylu. Wiem, że trudno jest przyciągnąć czytelników zwłaszcza, że większość osób szuka blogów z FF lub po prostu takich ciekawszych. Mam nadzieję, że to się zmieni i będzie do mnie zaglądało więcej osób, ale na razie mam nadzieję, że nie będzie wam przeszkadzać jeśli posty będą rzadko.

A dzisiejsza paplanina będzie o zainteresowaniach :3
Nigdy nie rozumiałam ludzi, którzy mówią, że nie mają żadnych, albo wymieniają jedno. Niestety ja mam problem, bo chciałabym robić/umieć wiele rzeczy i posiadać wiele umiejętności, ale po pierwsze szybko się poddaję, a po drugie nigdy nie było dużo funduszy lub czasu. Mogę nawet wymienić jeśli nie macie nic przeciwko.

Lista moich zainteresowań/umiejętności, które chciałabym nabyć:
1) Gra na: pianinie, gitarze elektrycznej, skrzypcach lub trochę mniej, ale także na basie i perkusji
2) Zaczęcie w końcu pisania opowiadań
3) ŁUCZNICTWO <3 niestety brak środków (na razie)
4) Uprawianie konkretnego sportu - akurat ćwiczę w domu codziennie, ale chciałabym jeździć konno, regularnie pływać no i to łucznictwo oczywiście, a  w sumie myślałam też o fechtunku :D
5) Nauczyć się w końcu rysować - niestety wymaga to codziennych ćwiczeń, na co aktualnie nie mam czasu
6) Rysowanie graficzne - już próbowałam trochę, jednak ogarnięcie wszystkiego też zajmuje dużo czasu i przydaje się też umiejętność rysowania
7) Fotografowanie - aparat już mam...fajnie. Brakuje mi tylko czasu żeby wyjść na dwór i robić zdjęcia, bo na razie jedyne, które robię to notatki dla koleżanek, 500  zdjęć mojego psa i oczywiście te, które robię w szkole
8) Nagrywanie i montowanie - to chyba ogarnę najszybciej, bo taki kierunek chciałabym obrać w życiu, ale niestety jak można się domyślić, kolejna umiejętność, która zajmuje dużo czasu i ciężko się połapać co i jak
9) Oglądanie filmów - niestety nie znam ich dużo, a bardzo bym chciała obejrzeć stare klasyki jak i najnowsze produkcję, no po prostu zagłębić się bardziej w tą kategorię tak samo jak w serialach.
10) To samo tyczu się książek, bo póki co moja półka "przeczytane" posiada mniej elementów niż "chcę przeczytać"
11) Podróże - marzy mi się taka dookoła świata. Mam nadzieję, że za kilka lat będzie to realne


Także to raczej byłoby na tyle jak widać są to umiejętności wymagające czasu i pieniędzy a niestety tego mi najbardziej brakuję na tą chwilę. Postaram się je chociaż w połowie zrealizować.Powinno się udać, w końcu mam na to całe życie nie? :v

A jakie wy macie zainteresowania? Może ktoś podziela kilka moich? Jeśli tak to piszcie :D

Do zobaczenia jeszcze dziś wieczorem :3


                                                           Nuta na dziś
                       Within Temptation ft. Piotr Rogucki - Whole World is Watching 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz